Search narrowed by:
Remove all filters
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.holle.malena.kegelrobbe/englisch/list-of-references.pdf
List of references Literature: NLWKN (Hrsg.) (2011): Vollzugshinweise zum Schutz von Säugetierarten in Niedersachsen. – Säugetierarten des Anhangs II der FFH-Richtlinie – Kegelrobbe (Halichoerus grypu
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.holle.malena.kegelrobbe/englisch/worksheet-2-characteristics.pdf
Date: Name: The grey seal Characteristics Exercise Write down at least 10 facts about the grey seal. You can find more information on the internet. Have a look at this website: http://ypte.org.uk/fact
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.huss.breakinthewaddensea/englisch/breakinthewaddensea-merlehusscorr.pdf
Arktis und Afrika. Sekundarstufe I. Berlin. www.wwf.de/fileadmin/fm- wwf/Publikationen-PDF/Pause-im-Wattenmeer.pdf (accessed: 03.02.2014). Translator: Merle Huß Quality Assessment: Carsten Hobohm (University
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kersten.tasm.teufel/englisch/information-teacher.pdf
Teaching material-Tasmanian Devil Author: Corinna Kersten Grade: primary school Quality management: Prof. Dr. Carsten Hobohm, Institute of Biology and Didactics, University of Flensburg Material: info
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kersten.tasm.teufel/englisch/picture.pdf
Folie 1 image 1 image 2 image 3 image 4 //commons.wikimedia.org/wiki/File:Tasdevil_large.jpg //commons.wikimedia.org/wiki/File:Young_tasmanian_devil.jpg //commons.wikimedia.org/wiki/File:Tasmanian_Dev
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kersten.tasm.teufel/englisch/worksheet.pdf
Try to answer my questions. 1. How did I get the name “devil”? 2. Do you know any animals in your country which live similarly to me? 3. How do I know there are enemies around if I hunt in the twiligh
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kuiper.andrea.buchenwald/englisch/course-of-events-beech-forests.pdf
Teaching Material on Biodiversity Conservation (TMBC) Teacher’s material Plan for the lesson about beech forests Title: Beech Forests and UNESCO World Natural Heritage Author: Andrea Kuiper Quality As
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kuiper.andrea.buchenwald/englisch/information-teacher.pdf
material/Ver%C3%B6ffentlichungen/FB_WNE_2014.pdf http://weltnaturerbe-buchenwaelder.de/fileadmin/media/bildmaterial/Ver%C3%B6ffentlichungen/FB_WNE_2014.pdf http://weltnaturerbe-buchenwaelder.de/filead [...] (http://weltnaturerbe- buchenwaelder.de/fileadmin/media/bildmaterial/Ver%C3%B6ffentlichungen/FB_WNE_2014 .pdf, Zugriff: 17.1.2015) Beech forests do not reach their natural regeneration cycle, which includes growing [...] de/fileadmin/media/bildmaterial/Ver%C3%B6ffentlichungen/FB_WNE_2014.pdf
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kuiper.andrea.buchenwald/englisch/list-of-references-beech-forest.pdf
Sources: Video: Sassnitz und sein UNESCO-Welterbe -- Sassnitz and its UNESCO World Heritage https://www.youtube.com/watch?v=YHUq6e-zEac (Zugriff: 17.01.2015) Images: „Am.Grossen.Plunzsee.Buchenwald.Gr
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kuiper.andrea.buchenwald/englisch/rules.pdf
How to behave in the forest: Paint some pictures to illustrate the rules! 1. Don’t leave anything in the forest: even a small piece of rubbish might be dangerous for the lives of animals. 2. Stay on s