Search narrowed by:
Remove all filters
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2018/satzung-ices.pdf
ist. (5) Die Forschungsreferentin oder der Forschungs- referent sowie ggf. die Europareferentin / der Eu- ropareferent der EUF kann beratend an den Direk- toriumssitzungen teilnehmen. (6) Die Sitzungen sind
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/satzung-ices.pdf
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/satzungen/amtliche-satzungen/2018/satzung-evaluation-juniorprofessur.pdf
Leitfaden (Satzung) 1 Satzung zur Zwischen- und Endevaluation der Leistung von Juniorprofessorinnen und -professoren mit und ohne Tenure-Track an der Europa-Universität Flensburg (JunProfEvalS) Vom 21
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/promotion/satzung-binationale-promotionsverfahren-21-01-2020.pdf
Dissertation kann – mit Zustimmung der beiden Betreuerinnen bzw. Betreuer und des Promotionsausschusses der Eu- ropa-Universität Flensburg – auch in einer anderen als der deutschen oder englischen Sprache verfasst [...] der Promotionsleistun- gen erfolgt sowohl nach den Regeln der be- treffenden Promotionsordnung der Eu- ropa-Universität Flensburg als auch nach den entsprechenden Regeln der ausländi- schen Einrichtung [...] g der Dissertation, insbesondere für die Abgabe von Pflicht- exemplaren, gelten die Regelungen der Eu- ropa-Universität Flensburg. Davon unbe- rührt bleibt das Recht zur Führung des aus- ländischen Titels
https://www.europeanstudies.info/fileadmin/content/studiengaenge/europeanstudies/pictures/gdp-3/sankelmark-2012-seminar-report.pdf
policy in the EU. He stressed the huge variance in EU countries’ asylum policy, and the lack, in practice, of a unified EU asylum policy. His conclusion is that, instead of a unified policy, all EU has achieved [...] well as contemporary perceptions and perspectives concerning border regions – inside the EU, between EU and non-EU European countries, and between European and non-European countries. The seminar was co [...] State University, Russian Federation. Main research interests: cross-‐border cooperation, EU and Russian Law, EU – Latin America Cooperation, cross-‐border studies. Laura Asarite, Master of Arts and Master
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-pol/rutherford-story-pl.pdf
Ernesta atom jądrowy 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Ernesta atom jądrowy Ernest Rutherford urodził się w Nowej Zelandii, w ubogiej rodzinie rolniczej w 1871 roku. Gdy młody [...] wyjaśnić tak duży Ernesta atom jądrowy 3 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu rozrzut cząstek alfa. Większość masy atomu skoncentrowana jest w pobliżu centrum, jako ładunek dodatni
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-eng/rutherford-story-gb.pdf
Ernest’s Nuclear Atom 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Ernest’s Nuclear Atom Ernest Rutherford was born in New Zealand into a poor farming family in 1871. When the young “Ern [...] with Rutherford. 2 Ernest’s Nuclear Atom Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu “I think that is a good idea, provided that Ernest is willing to work at the arduous task of observing [...] his own, he would Ernest’s Nuclear Atom 3 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu have to admit that I am right, as the evidence is very strongly against him.” Rutherford published
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-eng/rutherford-nuclear.zip
Teaching Model: http://science-story-telling.eu Historical background atoms.pdf Background Atomsatoms 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Background atoms The concept of Atoms is [...] Suggestions to Teachers (Ernest’s Nuclear Atom) 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Suggestions to Teachers (Ernest’s Nuclear Atom) Expected results After the lesson, the students are [...] Suggestions to Teachers (Ernest’s Nuclear Atom) Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu D) The activity 5 concerns the characteristics of Nature of Science: “Knowledge production in science
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-eng/rutherford-didaktik-gb.pdf
Suggestions to Teachers (Ernest’s Nuclear Atom) 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Suggestions to Teachers (Ernest’s Nuclear Atom) Expected results After the lesson, the students are [...] Suggestions to Teachers (Ernest’s Nuclear Atom) Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu D) The activity 5 concerns the characteristics of Nature of Science: “Knowledge production in science
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-pol/rutherford-biografie-pl.pdf
Biografia: Ernest Rutherford 1 Storytelling Teaching Model: wiki.science-stories.org Biografia: Ernest Rutherford Człowiek, który stworzył jądrowy model atomu, nie miał typowego dzie- ciństwa. Ernest