https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-eng/dalton-didaktik-gb.pdf
and the atoms) 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Suggestions to Teachers (Dalton and the atoms) Expected results After the lesson, the students are expected to: 1. Verify the [...] Rizaki and Panagiotis Kokkotas with the support by the European Commission (Project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and the NKUA of Greece. This publication reflects the views only of the authors
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-pol/dalton-didaktik-pl.pdf
lekcji 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Uwagi dydaktyczne do lekcji zostały napisane przez Elżbietę Kawecką przy wsparciu Komisji Europejskiej (projekt nr 518094- LLP-1-2011 [...] -1-GR-COMENIUS-CMP) i Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych. Publikacja odzwierciedla jedynie poglądy autorów i Komisja Europejska nie może być odpowiedzialna za jakiekolwiek
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-eng/dalton-story-gb.pdf
atoms was written by Peter Heering with the support of the European Commission (project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and the University of Flensburg, Germany. This publication reflects the views only [...] Story The teacher and the atoms 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu The teacher and the atoms John Dalton was a happy man. He had always wanted to teach, although in the 18th [...] Dalton had been able to formulate some simple truths that would explain all his chemical findings: 1. Atoms cannot be made or destroyed. 2. All atoms of the same element are iden- tical. 3. Different elements
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-pol/dalton-story-pl.pdf
zostało napisane przez Petera Heeringa przy wsparciu Komisji Europejskiej (projekt nr 518094 – LLP – 1 – 2011 – 1 – GR – COMENIUS - CMP) i Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych. Publikacja [...] Nauczyciel i atomy 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Nauczyciel i atomy John Dalton był szczęśliwym człowiekiem. Zawsze wykazywał chęć nauczania, chociaż w wieku XVIII było [...] Ostatecznie sformułował kilka prostych reguł, które miały wyjaśnić wszystkie jego odkrycia chemiczne: 1. Atomów nie można stworzyć ani unicestwić. 2. Wszystkie atomy przynależne do tego samego pierwiastka
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-eng/dalton.zip
was written by Emilia Dobrowolska with the support of the European Commission (project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and Polish Association of Science Teachers, Poland. This publication reflects the [...] atoms was written by Peter Heering with the support of the European Commission (project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and the University of Flensburg, Germany. This publication reflects the views only [...] and the atoms) 1 Storytelling Teaching Model: http://science-story-telling.eu Suggestions to Teachers (Dalton and the atoms) Expected results After the lesson, the students are expected to: 1. Verify the
fileadmin/content/portal/international/dokumente/darlehnesfonds-der-foerdergesellschaft-antrag-2018-11-02.pdf
(z.B. Sozialzentrum oder Jobcenter), dass eine überbrückende Leistungsgewährung nicht möglich ist. 1. Angaben zum/zur Antragsteller/in Nachname: _____________________________________________________ V [...] ___________________________ _____________________________________________________ Immatrikulation: 1. Datum: ________________ Hochschule: __________________________________ 2. Datum: ________________
fileadmin/content/portal/international/dokumente/darlehnesfonds-der-foerdergesellschaft-richtlinien-2018-11-02.pdf
1 Richtlinien für die Vergabe von Darlehen aus dem Darlehensfonds der Fördergesellschaft der Universität Flensburg e.V., großzügig bereitgestellt von der E. W. Kuhlmann-Stiftung Hamburg, i.d.F. vom 02 [...] 02.11.2018 – Darlehensrichtlinien – § 1 Darlehensberechtigte/r Einen Antrag auf ein Darlehen aus dem Darlehensfonds der Fördergesellschaft der Universität Flensburg e.V., dessen Finanzstock großzügig von [...] Darlehen werden ohne Rechtsanspruch und nach Maßgabe der zur Verfügung stehenden Mit- tel gewährt als 1. Studieneingangsdarlehen, wenn eine staatliche oder private (Ausbildungs-) Förderung nicht zu Beginn
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/datenschutz/datenschutzsteckbrief-einwilligung.docx
statt. oder: Beschreibung Ihre Daten werden bei uns · xxx gespeichert und · gelöscht[footnoteRef:1], wenn xxx [1: Wir müssen, wie alle Behörden, möglicherweise Sachakten (ggf. auch mit Ihren personenbezogenen
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/datenschutz/datenschutzsteckbrief-lve-01.pdf
lärung (https://www.uni- flensburg.de/datenschutz/?sword_list[]=Datenschutzerkl%C3%A4rung&no_cache=1). Wir verarbeiten Ihre Daten zu diesem Zweck: Standardisierte Lehrveranstaltungsevaluation Veransta
fileadmin/content/studiengaenge/eucs/bilder/news-images/orientation-week-2024/day-1.pdf
• European Media History • Tutorial Art and Media 05| EUCS – 1st Semester | Europa-Universität Flensburg | | 10.09.2024 | | 8 | 05| EUCS – 1st Semester (HeSe 2024/25) | Europa-Universität Flensburg | | [...] tation B.A. European Cultures and Society (EUCS) | Europa-Universität Flensburg | | 10.09.2024 | | 1 | 01| EUCS – Welcome | 10.09.2024 | | Europa-Universität Flensburg | | 2 | 02| EUCS – Who are we | 10 [...] 10.09.2024 | | Europa-Universität Flensburg | | 7 | Semester abroad • Area „Doing Europe“ • Module DE1: Academic Interdisciplinary Skills • Academic Interdisciplinary Skills - Lecture Series • Academic Reading