fileadmin/content/projekte/vinorhm/dokumente/news/plakat-vinorhmworkshop-v18.sept.pdf
g Normative Regional Historical Multilingualism Project Presentation Samantha M. Litty 10.30 Panel 1: Ideology, Policy, Practice (English) 10:30-11:15 Ruth Kircher (ECMI) 11:15-12:00 Markus Schiegg (Leipzig
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/studiengaenge/eucs/dokumente/downloads/plakat-eucs-druckdatei-1.pdf
Bachelor of ArtsBachelor of Arts European Cultures and SocietyEuropean Cultures and Society EUCSEUCS EUCS EUF ETC Web: www.uni-flensburg.de/EUCS Mail: eucs@uni-flensburg.de Facebook: EuropeanCulturesa
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/zentren/ices/bilder/veranstaltungen/lesekreis/pistor-2019-code-of-capital.pdf
and Practice of Legislation 1, no. 1 (2013):187– 204. 19. The literature is voluminous; see Felix Cohen, “The Problem of a Functional Jurisprudence,” Modern Law Review 1, no. 1 (1937):5– 26 for a realist’s [...] https://www.uspto.gov/web/offices/ac/ido/oeip/taf/apat.htm#PartA1_1b https://www.uspto.gov/web/offices/ac/ido/oeip/taf/apat.htm#PartA1_1b 258 notes to chaPter 5 43. The text of the Statute of Monopolies [...] United States of America 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 mailto:permissions@press.princeton.edu http://www.press.princeton.edu To Carsten vii CONTENTS Preface ix 1 Empire of Law 1 2 Coding Land 23 3 Cloning Legal Persons
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.kersten.tasm.teufel/englisch/picture.pdf
Folie 1 image 1 image 2 image 3 image 4 //commons.wikimedia.org/wiki/File:Tasdevil_large.jpg //commons.wikimedia.org/wiki/File:Young_tasmanian_devil.jpg //commons.wikimedia.org/wiki/File:Tasmanian_Dev [...] il_resting.jpg //commons.wikimedia.org/wiki/File:TasmanianDevil_1888.jpg List of Images • image 1:Lehmann, M. (2007): TasmanianDevil 1888.jpg (http://commons.wikimedia.org/wiki/File: TasmanianDevil_1888
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/veranstaltungen-ppts/phd-info-event-24-02-21.pdf
Programs and resources for PhD researchers at EUF https://www.uni- flensburg.de?50462 • Opening on 1 March 2024 as an interdisciplinary research support structure for researchers in career phases anchored
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/institute/physik/bilder-und-dokumente-aktuell/6-forschung/material-culture/ottaviani-celeste-a-temple-in-a-science-museum.-object-biography-of-gerzabeck-s-zuendmaschine.pdf
URL: http://www.deutsches-museum.de/fileadmin/Content/data/ Insel/Information/KT/heftarchiv/1981/5-1-1.pdf (14.08.2020) [...] positioned over a wood pedestal and with columns enclosing three glass vessels, as can be seen in Fig. 1. The overall dimensions are 260mm (width) x 260mm (depth) x 480mm (height). The round Tuscan columns [...] characterized by a palmette and flower motif (as in Fig. 3). The base is covered in root wood veneer. Fig. 1 On the left, a photo of the object from Gründungssammlung des Deutschen Museums. Edited by Julia Bloemer
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/nachwuchs/orientierungsrahmen-07.12.2015-final.pdf
1 Orientierungsrahmen zur Förderung des wissenschaftlichen Nachwuchses vor und nach der Promotion und akademischer Karrierewege neben der Professur (Senatsbeschluss vom 25.11.2015) Präambel: Die Europ
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-
fileadmin/content/abteilungen/organisationspsychologie/dokumente/downloads/orgbehav20-21.pdf
nicht n=8 mw=1,5 md=1,5 s=0,5 2.7) Kommunikation mit dem*der Lehrenden außerhalb der Veranstaltung war zeitversetzt möglich (per Email, im Chat, im Forum). regelmäßig gar nicht n=13 mw=1,0 md=1,0 s=0,0 2 [...] Videokonferenzen regelmäßig gar nicht n=13 mw=1,0 md=1,0 s=0,0 2.3) andere Formen synchroner Lehre (Lehre in Echtzeit) regelmäßig gar nicht n=12 mw=2,7 md=3,0 s=1,3 2.4) asynchrone Lehrformen – (online) zur [...] zeitversetzten Lernen regelmäßig gar nicht n=12 mw=2,8 md=4,0 s=1,5 2.5) Interaktion war konzeptionell vorgesehen regelmäßig gar nicht n=14 mw=1,0 md=1,0 s=0,0 2.6) Kommunikation mit dem*der Lehrenden außerhalb
-
File type
- application/pdf
-
Referenced at
-