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How to cover the costs? DAAD scholarship-holders There are a limited number of scholarships offered by the German Academic Exchange service (DAAD) available within the programme "Postgraduate Courses
https://www.science-story-telling.eu/en/
Welcome Listen The Project StoryTelling aims at supporting educational processes in science teaching. In this respect, both the scientific literacy as well as the competences with respect to the natur
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strategic promotion, dis- Supported by Deutscher Akademischer AustauschDienst semination and wider app- lication of RE technologies within the African context Workshop Goal and Objectives: Under the overall [...] Energy Data: Systems, Methodology and Initial Results International Energy Agency 1998. World Energy Outlook, 1998. IEA, Paris Karekezi S. (2004). Traditional Biomass Energy. Improving its use and moving to
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Innovation museum • Be a technology hub for KVI sector through interfacing other institutions through Web site support-This support with the help of MIS department will enable to link the Rural Industries [...] Growth in Renewables – 20% target at the EU members Carbon Market Status Post 2012 –Overview Market Outlook • EU will proceed on international Post Kyoto long-term agreement and allow usage of CERs in EU ETS
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Microsoft Word - Alumni-workshop report.doc SESAM SUSTAINABLE ENERGY SYSTEM AND MANAGEMENT SESAM “Policies and Strategies to Mitigate Climate Change and Energy Poverty in South East Asia” Compiled by:
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Microsoft Word - Final Protocol of the South East Asian Alumni Workshop- fi… Final Protocol of the South East Asian Alumni Workshop 5/10/09 -9/10/09 in Hanoi and Halong, Vietnam Foundation charter of
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Strategien von Communities im Web 2.0 ..................................................23 Stefan Berge, Arne Buesching Greenwich Consulting, München Diffusion von Web 2.0-Plattformen ............... [...] Duisburg-Essen Soziale Bindungen von Usern an Web 2.0-Angebote................................57 Kai Sassenberg Rijksuniversiteit Groningen, Niederlande Corporate Web 2.0 Applications ...................... [...] Marketing Kundengewinnung und -bindung im Web 2.0......................................... 173 Gunnar Bender AOL Deutschland, Hamburg Internet Marketing im Web 2.0 am Beispiel von eBay ................
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Mechanismus zum Nachvollziehen des Brow singVerhaltens von Internetnutzern sind so genannte „Web Beacons“ (auch: „Web Bugs“). Dabei handelt es sich typi scherweise um transparente, 1x1 Pixel große Bilddateien [...] werden kann. Jen seits des vorhandenen Kundenstamms waren derartige Daten im vergleichsweise anonymen Web 1.0 allerdings vielfach nicht wahrheitsge mäß zu bekommen, da Nutzer keine oder falsche Angaben machten [...] Daten kaum brauchbar waren (Hoffman/Novak/ Peralta 1999: 82). Dies hat sich mit dem Aufkommen des Web 2.0 geändert. Insbesondere soziale Netzwerke wie z. B. Facebook generieren eine große Menge von nu
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etwa 2004 dehnt sich der Markt für virtuelle Güter zu- nehmend in das zweidimensionale World Wide Web aus. Dabei werden verstärkt auch massenattraktive Communities wie „Cyworld“ (1999) und „Facebook“ (2004) [...] virtueller Güter © MedienWirtschaft Angebotsformen Beispiel Virtuelle Ökonomie Warenfluss Erlösquellen Web-Communities Soziale Netzwerke Facebook keine B2C Werbung, Item-Selling, Weitere Themen-Communities [...] im Gesamtjahr 2008 mit fast neun Dollar im Schnitt den höchsten Pro-Kopf-Umsatz (siehe Tabelle 3). Web-Communities erzielten mit 0,37 Dollar den niedrigsten ARPU. „Facebook“ erzielte, gemessen an der T
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some recent examples from the adoption of the Internet and the Web 2.0 in Germany’s publishing industry in section 5. Finally, I give an outlook and discuss some directions for future research in section 6 [...] innovative over a long time—in fact from the beginning of the World Wide Web to the first Internet hype to the recent emergence of the Web 2.0. However, the company background Hass—Intrapreneurship and Corporate [...] Company Website. URL: http://www.isa-netz.de/un_philosophie.html, retrieved via URL: http://web.archive.org/web/20061219040200/http://www.isa- netz.de/un_philosophie.html [20.09.2010]. Keil, Thomas (2002)