/en/tmeuf/topics-and-content/management/students/primary-school
Primary School Information and Stories Fish Ladder Stepping-Stone Biotope Practical Courses Fish Ladder Projects Stepping-Stone Biotope
/en/tmeuf/topics-and-content/management/students/secondary-school
Secondary School Information and Stories Green Belt - Habitat Practical Courses Marine Protected Areas Projects Green Belt - Habitat Green Belt - Reconnection Marine Protected Areas
/en/tmeuf/topics-and-content/management/teaching-material
Teaching Material Information and Stories Practical Courses Projects
/en/tmeuf/topics-and-content/management/teaching-material/information-and-stories
Information and Stories Primary School Fish Ladder Stepping-Stone Biotope Secondary School Green Belt - Habitat
/en/tmeuf/topics-and-content/management/teaching-material/practical-courses
Practical Courses Primary School Fish Ladder Secondary School Marine Protected Areas
/en/tmeuf/topics-and-content/management/teaching-material/projects
Projects Primary School Stepping-Stone Biotope Secondary School Green Belt - Habitat Green Belt - Reconnection Marine Protected Areas
/en/institute-of-educational-sciences/about-us/team
Team Department of Education Department of education Prof. Dr. Anke Wischmann Professorinnen und Professoren anke.wischmann -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de +49 461 805 2174 Gebäude He
/en/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind-1/team/meier-michael-dr
dem Schwerpunkt Schul- und Unterrichtsentwicklung in der Sekundarstufe an der Universität Siegen • 2016 – 2018 Mitglied im Direktorium des Zentrums für Bildungs-, Unterrichts-, Schul-, und Sozialisatio
/en/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind-1/team/rademacher-sandra-prof-dr
Königsweg? Seele, 2016, S. 16-32 (zusammen mit Georg Breidenstein) Lehren im Zwiegespräch – Eine Fallstudie zum individualisierten Unterricht, in: Lehren, Friedrich Jahresheft XXXIV 2016, S. 105-107 (zusammen [...] visuelle Daten einer kulturvergleichenden Kindheits- und Jugendforschung, in: sozialersinn, Heft 2/2016, 17. Jg., S. 233-262 (zusammen mit Maja S. Maier) Vergessene Hausaufgaben. Methodologische Überlegungen [...] l Meier (Hrsg.), Was ist der Fall? Kasuistik und das Verstehen pädagogischen Handelns, Wiesbaden, 2016, S. 231-248 Individualisierung und Standardisierung von Unterrichtszeit. Empirische Beobachtungen
/en/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind-1/team/thon-christine-prof-dr
Professoren Vita seit 2016 Professorin für Erziehungswissenschaften mit dem Schwerpunkt Geschlechterforschung am Institut für Erziehungswissenschaften der Europa- Universität Flensburg 2010-2016 Juniorprofessorin