/en/romance-studies/who-we-are/lecturers/prof-dr-marco-thomas-bosshard
politischen und kulturellen Feld Lateinamerikas, 1811-2011 . Hauptseminar am Romanischen Seminar der Ruhr-Universität Bochum, Wintersemester 2011/12. Transkulturation und Heterogenität bei José María Arguedas [...] Bochum, Sommersemester 2011. Ricardo Piglia: Metanarrativität, Zensur und Leser als Detektive . Hauptseminar am Romanischen Seminar der Ruhr-Universität Bochum, Sommersemester 2011. Das literarische Feld [...] Literaturwissenschaft (Französisch und Spanisch) an der Albert-Ludwigs-Universität Freiburg i.Br. 4/2011 – 9/2014: Juniorprofessor für Iberoromanische Kulturwissenschaft mit dem Schwerpunkt Lateinamerika
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-eng/merian-biografie-gb.pdf
Newcastle upon Tyne, Cambridge Scholars Publishing , 2011,31-49. Kay Etheridge, Maria Sibylla Merian and the metamorphosis of natural history. Endeavour, 2011, 35:16-22. Encyklopedia Columbia, wydanie 5, 1993 [...] Royal Library at Windsor Castle and at the British Museum. Biologist Kay Etheridge in his article of 2011, said: Maria Sibylla Merian can be considered as the first environmentalist in the world, as she [...] was written by Marlena Zielińska with the support of the European Commission (project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and Polish Association of Science Teachers, Poland. This publication reflects the
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-pol/rutherford-biografie-pl.pdf
Opactwie Westminster w Londynie. Literatura: Campbell, J. (2011). Ernst Rutherford’s Path to the Nuclear Atom, . Science Teaching, Vol 39, 2011,26. Rutherford E. (1911) The Scattering of α and β Particles [...] przez Elżbietę Kawecką i Martę Kawecką przy wsparciu Komisji Europej- skiej (projekt nr 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS- CMP) i Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych. Publikacja
/en/seminar-fuer-soziologie/wer-wir-sind/das-team/lea-valentin
Viadrina 01/2013 - 06/2013 Semester abroad (Erasmus), Universite' d`Avignon et de Pays de Vaucluse 09/2011 - 07/2014 BA European Studies, The Hague University of Applied Science Publications Timm Beichelt
/en/germanistik/wer-wir-sind/alle-lehrenden/professorinnen-und-professoren/roessler-reto
Das Wissen der Literatur [10/2011 – 04/2012] Wissenschaftlicher Mitarbeiter der Germanistik an der Universität Trier (Lehrstuhl: Prof. Herbert Uerlings) [08/2011 – 10/2011] Wissenschaftlicher Mitarbeiter [...] Trier) WS 2011/12: Seminar Literatur und Naturwissenschaften im 18. und 19. Jahrhundert WS 2011/12: Seminar Einführung in das Studium der Neueren deutschen Literaturwissenschaft (1) WS 2011/12: Seminar [...] Gegenwart ) [07/2011] Magister Artium (M.A.) in den Fächern Germanistik und Philosophie [› mit Auszeichnung ‹]; Zertifikatsstudium ›Deutsch als Fremdsprache‹ [› mit Auszeichnung ‹]. [2004 – 2011] Studium der
/en/department-of-psychology-in-the-field-of-special-education/research/project-gluecklich
important reference person, teachers are in a central position to take on this task (Reinke et al., 2011), but report great uncertainty in recognizing and dealing with depression at school (Hartmann et al [...] https://doi.org/10.1007/s00787-015-0676-6 Reinke, W. M., Stormont, M., Herman, K. C., Puri, R. & Goel, N. (2011). Supporting children’s mental health in schools: Teacher perceptions of needs, roles, and barriers
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-pol/mouchot-story-pl.pdf
#] Quinnez, B. (2011). Augustin-Bernard Mouchot (1825-1912), un missionnaire de l’énergie solaire. Assemblée Générale de Côte-d’Or de l’AMOPA, 30 mars 2011. [http://www.amopa21.fr/2011%20conference%20 [...] na język polski przez Anne Wiebe przy wsparciu Komisji Europejskiej (projekt nr 518094 – LLP – 1 – 2011 – 1 – GR – COMENIUS - CMP) i Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych. Publikacja
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/didaktik/didaktisch-eng/lavoisieratmung-didaktik-gb.pdf
Rizaki and Panagiotis Kokkotas with the support by the European Commission (Project 518094-LLP-1-2011-1-GR-COMENIUS-CMP) and the NKUA of Greece. This publication reflects the views only of the authors
fileadmin/content/institute/romanistik/hinweise-hausarbeiten-cordula-neis/bibliography.pdf
global language. Cambridge: Cambridge University Press. 30. DE HOUWER, Annick/ WILTON, Antje (Eds.) (2011): English in Europe today. Sociocultural and educational perspectives. Amsterdam: John Benjamins [...] Iberischen Halbinsel bis zum Kaukasus. Frankfurt am Main: Peter Lang. 51. GUNNARSSON, Britt-Luise (Ed.) (2011): Languages of Science in the Eighteenth Century. Berlin: Walter de Gruyter. 52. HAGÈGE, Claude (2006): [...] Angewandte Linguistik GAL e.V. Frankfurt am Main: Peter Lang. 83. MIOLA, Emanuele/ RAMAT, Paolo (Eds.) (2011): Language Cotact and Language Decay. Socio-political and Linguistic Perpectives. Pavia: IUSS Press
/en/department-of-industrial-organizational-psychology/profile-persons/persons/head-of-department/prof-dr-tabea-scheel
Humboldt-Foundation), Universitaet Wien, Austria 2012 PhD (Dr. rer. nat.), University of Leipzig 2007 - 2011 PhD Scholarship (Ev. Studienwerk Villigst e.V.), University of Leipzig 1998 - 2004 Diploma studies