fileadmin/content/institute/physik/bilder-und-dokumente-aktuell/6-forschung/material-culture/mercier-michelle-das-greenough-stereomikroskop-57163.-eine-objektbiografie.pdf
Das Greenough-Stereomikroskop 57163: eine Objektbiografie Michelle Mercier michelle_mercier@posteo.net The Greenough stereo microscope 57163 - A biography In 1897 Carl Zeiss Jena produced the first stereo [...] Objektivschlitten vom Greenough-Stereomikroskop 57163, Quelle: Deutsches Museum München © Michelle Mercier. MICHELLE MERCIER 10 Dieses Stereomikroskop gleicht dem wie von Carl Zeiss produzierten Greenough-Ste- [...] Museum einst zwei Objektive gleicher Eigenschaft benötigt? Wie kam es überhaupt vor Jahrzehnten dazu, MICHELLE MERCIER 2 dass das Deutsche Museum in München sich dieses Stereomikroskop angeschafft hat und wofür
fileadmin/content/institute/physik/bilder-und-dokumente-aktuell/6-forschung/material-culture/ottaviani-celeste-a-temple-in-a-science-museum.-object-biography-of-gerzabeck-s-zuendmaschine.pdf
https://digital.deutsches-museum.de/projekte/gruendungssammlung/detail/1271 (15.08.2020) Hamilton, Michelle A. and Shelley McKellar 2006. Learning through Objects: Development of the UWO Medical Artifact
fileadmin/content/institute/physik/bilder-und-dokumente-aktuell/6-forschung/material-culture/ulbert-lena-the-magical-lantern-of-edgerton.-the-electronic-flash-tube-ge-ft-403.pdf
s of March 2020. In addition to that, this publication greatly benefited of the assistance from Michelle Mercier. Thank you to all the other participants of the seminar and the staff at the Kerschensteiner
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/alumni/yb-2014-eem-ppre.pdf
Assessment of the potential of Bagasse for Cogeneration and for power supply enhancement in West Kenya Michelle Paula Akute 33 Design of Stand-Alone and Grid Connected Hybrid Standardized Solar Power Systems [...] for sustainable development at the University of Flensburg Wulf Boie 135 iii Contributing authors Michelle Akute holds a Bachelor of Science degree in Electrical and Electronic Engineering from the University [...] advantages of distributed generation from renewable energy sources if these are significantly increased. Michelle Paula Akute graduated from EEM in 2014 and describes aspects of her Master thesis in a paper on
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/international-class/ic-2014-applecross-report.pdf
Towards a greener Applecross Towards a Greener Applecross March 20 2014 Developed by: Michelle Akute Waliullah Bhuiyan Alejandra Claure Paul Boateng Kristine Lim Shadman Shukry Derina Paramitasari Emmanuel
fileadmin/content/zentren/ices/dokumente/ices-jahresbericht-2021-22-03-14.pdf
(European and Global Governance), Prof. Dr. Hedwig Wagner (Europäische Medienwissenschaft), Prof. Dr. Michelle Witen (Irish Studies) Gefördert durch: Bundesministerium für Bildung und Forschung Laufzeit: seit [...] agner https://www.uni-flensburg.de/englisch/wer-wir-sind/mitarbeiterinnen-und-mitarbeiter/witen-michelle-prof-dr https://www.uni-flensburg.de/evangelische-theologie/abteilungen/abteilung-dialog-der-re
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.dobosi.csilla.orang.utan/englisch/3-pony-s-story.pdf
and made into lip salve, ice cream, chocolates, and cheese crackers. VICE: So tell us about Pony. Michelle Desilets [Director of the Borneo Orangutan Survival Foundation]: Pony is an orangutan from a prostitute
fileadmin/content/projekte/tmeuf/unterrichtsmaterialien/um.hobohm.durrell/englisch/mauritius-kestrel.pdf
World. Houghton Mifflin, Boston. ISBN 0-618-12762-3 • Groombridge, Jim J.; Jones, Carl G.; Bayes, Michelle K.; van Zyl, Anthony J.; Carrillo, José; Nichols, Richard A. & Bruford, Michael W. (2002): A molecular
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/projekte/flecc-online-version.pdf
zu mimen.] 15 L: What is Michelle doing? 16 S: TV. 17 L: TV? That's not a sentence! No. What is Michelle doing? 18 S: Michelle is watching TV. 19 L: Right, very good! Michelle is watching TV. 20 [S2 kommt [...] steht auf und zeigt seine Karte in die Runde.] 228 L: Michelle. 229 S16: [Unverständliches Genuschel] It's ten to five. 230 L: Is it right, Michelle? You said something else. 231 [...] 232 8:28 233 [S16 [...] 9 and don't speak! [Zur Klasse:] Michelle is not allowed to speak. 10 [Begeisterung bei den S! L gibt noch eine längere Erklärung des Spiels.] 11 L: And now Michelle has to show with her hands and her