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Stefan Götz Listen Contact Phone + 49 461 5040277 Fax + 49 461 5040252 Building Orion Versand GmbH & Co. KG Street Schäferweg 14 Post code / City 24941 Flensburg Institutions Name Abteilung Medienmana
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Moin Moin! Listen Your browser does not seem to support the <code>video</code> tag. You can download the video file in the h.264 format using this URL: moin-final.mp4 Campus Map
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angemessene Sprachkenntnisse des Englischen voraus. Das zum Nachweis der Sprachkenntnisse vorgelegte Zertifikat darf nicht älter als maximal zwei Jahre sein, gerechnet ab Beginn des Semesters, zu dem die E [...] early start and made the journey to Husum where they attended a careers fair in the Berufliche Schule des kreises Nordfriesland. Many students attended this fair due to the presence of many higher-level i [...] <code>audio</code> tag. You can download the audio file in the MP3 format using this URL: 150616-thema-des-tages-campus.mp3 EUCS on the radio BA EUCS presentation ba-eucs-presentation.pdf 06/16/2016 1 MB (PDF)
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Who we are Listen What we are doing Digitalization and networking lead to more new challenges and radical structural changes in the media industry than in virtually any other traditional sector. The o
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Team of Department Media Management and Marketing Listen Head of department Prof. Dr. Berthold H. Hass berthold.hass -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de +49 461 805 2573 Gebäude Madrid -
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Studies & Teaching Listen The teaching portfolio of the Chair of Media Management primarily addresses students of the Bachelor degree course in International Management and students of the Master degr
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studieren. die ihre Abschlussarbeit in der jeweiligen Abteilung schreiben wollen. Inhalt: Im Rahmen des Kolloquiums werden den Teilnehmer*innen verschiedene Themen rund um das wissenschaftliche Arbeiten [...] Format dem Austausch über wissenschaftliche Fragestellungen. Ziel: Das Kolloquium hat zum Ziel, während des Erstellungsprozesses der Bachelorarbeiten eine begleitende Betreuung zu gewährleisten und die Qualität
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ehre, 3. Aufl., Wiesbaden (Gabler), 2009. Homburg, Christian / Krohmer, Harley (2009): Grundlagen des Marketingmanagements: Einführung in Strategie, Instrumente, Umsetzung und Unternehmensführung, 2. Aufl
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International Media Management Listen Semester Winter semester Duration of module One semester Module-Nr. BIM W1 22 Type of course Elective Frequency of module offer Each year Entry requirements None
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