/en/department-of-psychology-in-the-field-of-special-education/research/case-based-learning
Case-based learning Listen Both sides benefit from cooperation between pedagogical science and practice; science is increasingly able to orient itself towards the requirements of practice and pedagogi
/en/medienbildung/wer-wir-sind/team/the-team-of-the-seminar-off-media-education/frederike-anna-ruescher
Frederike Anna Rüscher Listen Consultation hours Contact Phone +49 461 805 3099 E-mail anna.ruescher -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Riga 7 Room RIG 702 Street Mitsch
/eucs/info-for-students/students-representatives/2024-25
EUCS Student Representatives Listen EUCS Fachschaft 2024/25 Contacts E-Mail : fv-eucs -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Links & Social media : linktr.ee/FachschaftEUCS Svea Fischer Name
/eucs/info-for-students/students-representatives
EUCS Student Representatives Listen EUCS Fachschaft 2024/25 Contacts E-Mail : fv-eucs @ uni-flensburg.de Links & Sociales : linktr.ee/FachschaftEUCS
/en/ices/dates-and-events/villa-vigoni-autumn-school-2024
Villa Vigoni Autumn School 2024 Listen Dear ICES members, in particular dear doctoral candidates, The Villa Vigoni Autumn School is entering the next round - this year's theme is "Europe and the Post-
/en/zimt/security
IT security at Europa-Universität Flensburg Listen In our increasingly digitalized working and living environment, the topic of "IT security" is becoming more important and more complex every year. On
fileadmin/content/abteilungen/sonderpaed-psychologie/dokumente/downloads/leitfaden-literaturarbeit.pdf
iche/sonderpaed/studium_lehre/modulabschlussarbeiten/ressourcen/WS21_22_Leitfaden_Literatur.pdf https://www.ewi-psy.fu-berlin.de/einrichtungen/arbeitsbereiche/sonderpaed/studium_lehre/modulabschlussar [...] iche/sonderpaed/studium_lehre/modulabschlussarbeiten/ressourcen/WS21_22_Leitfaden_Literatur.pdf https://www.ewi-psy.fu-berlin.de/einrichtungen/arbeitsbereiche/sonderpaed/studium_lehre/modulabschlussar [...] in zentrale Theorien, Modell und Konzepte innerhalb des Themenfelds. 4. Ausgehend von der Forschungsfrage und den theoretisch-konzeptionellen Bezügen werden die Ein- und Ausschlusskriterien für die L
/en/department-of-psychology-in-the-field-of-special-education/research/attribution
örderung im Unterricht. In C. Hanckel, B. Jötten, & K. Seitfried (Eds.), Schule zwischen Realität und Vision (pp. 256–263). Deutscher Psychologen-Verlag. back
/en/proref/application/online-application/thanks
Thank you - your application has been received! You can now close the website!
/en/department-of-psychology-in-the-field-of-special-education/research/giftedness
"Digitale Drehtür". Potenziale entdecken und fördern. Friedrich Jahresheft (1), 98-99. Preckel, F., Vock, M. (2021). Hochbegabung. Ein Lehrbuch zu Grundlagen, Diagnostik und Fördermöglichkeiten (2. Aufl.). Hogrefe