/eem/who-we-are/address-and-map
How to reach us Europa-Universität Flensburg Munketoft 3b 24937 Flensburg Germany Tel: +49 461 805-2503 Fax: +49 461 805-2505 sesam -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de You can find our of
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/jaekel-olaf-prof-dr/publikationen
Herkner & Reiner Schlausch (Hg.) Flensburger Perspektiven zur Lehre und Forschung für die Berufsbildung – 20 Jahre biat . Berlin/Bern/Bruxelles/New York/Oxford/ Warszawa/Wien: Peter Lang, 319-326. 2017 (zusammen [...] Religious Texts", in: Metaphorik.de - Online-Journal zur Metaphorik in Sprache, Literatur, Medien 02/2002: 20-42. 2002 "Questions of Life and Death: Denotational Boundary Disputes", in: Caroline Gosselke, Heike
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/jaekel-olaf-prof-dr/vortraege
Universität Münster "Analysing German Classroom English: The Flensburg English Classroom Corpus (FLECC)" 20.7.2011, 4th International Conference on the Linguistics of Contemporary English (ICLCE), Universität [...] Verschwinden des Vormittags und abendlicher Umnachtung: Bedeutungs-Inkongruenzen als Übersetzungsproblem" 20.2.2004, Konferenz 'Ausbildung von Übersetzern im neuen geeinten Europa 2004 - linguistische, didaktische [...] "Ins Gespräch kommen mit dem Text - Aber wie? Die Methode des Sokratischen Textgesprächs" 2.10.2003, 20. Kongress für Fremdsprachendidaktik der DGFF, Johann Wolfgang Goethe-Universität Frankfurt a.M., Sektion
/en/department-of-media-management-marketing/research/publications
): Web 2.0: Neue Perspektiven für Marketing und Medien , 2. Aufl., Berlin et al. (Springer), 2011, S. 81-96. Walsh, Gianfranco / Kilian, Thomas / Hass, Berthold H. (2011): " Grundlagen des Web 2.0 ", in: [...] (Hrsg.): Web 2.0: Neue Perspektiven für Marketing und Medien , Berlin et al. (Springer), 2008, S. 101-120. Kilian, Thomas / Hass, Berthold H. / Walsh, Gianfranco (2008): " Grundlagen des Web 2.0 ", in: Hass [...] nis: PDF ]. Editorships Walsh, Gianfranco / Hass, Berthold H. / Kilian, Thomas (Hrsg., 2011): Web 2.0: Neue Perspektiven für Marketing und Medien , 2. Aufl., Berlin et al. (Springer), 2011 [Inhaltsverzeichnis:
/en/english-and-american-studies/who-we-are/members-of-our-institute/jaekel-olaf-prof-dr/zur-person
Zur Person Listen Wissenschaftlicher / beruflicher Werdegang Studium der Anglistik, Philosophie und Pädagogik an der Universität Hamburg; Abschlüsse: Erstes und zweites Staatsexamen fürs Lehramt an de
/en/department-of-media-management-marketing/studies-teaching/master
04/18/2024 - Thu. 10:00 to 12:00 Single 05/16/2024 to 05/16/2024 - Thu. 10:00 to 12:00 Single 06/20/2024 to 06/20/2024 - Thu. 10:00 to 12:00 Single 03/28/2024 to 03/28/2024 - Thu. 10:00 to 12:00 Single 03/28/2024 [...] 03/28/2024 - Thu. 10:00 to 12:00 Single 05/16/2024 to 05/16/2024 - Thu. 10:00 to 12:00 Single 06/20/2024 to 06/20/2024 - Thu. 10:00 to 12:00 Single 04/18/2024 to 04/18/2024 - Tue. 12:00 to 14:00 Single 03/26/2024 [...] Lecture number 22PF21k Semester Spring semester 2024 Type Kolloquium Maximum number of participants 20 Events Day Time Recurrence Duration Room Fri. 09:00 to 13:00 Single 06/07/2024 to 06/07/2024 Gebäude
/en/department-of-media-management-marketing/research/projects
Research projects Listen At the Chair of Media Management, there are continuously various research projects. The focus of current research is based on the Big Data phenomenon at the moment: Everybody