/en/friesisch/wer-wir-sind/ehemals-taetige/robert-kleih-ma
Robert Kleih Listen Contact E-mail r.kleih -PleaseRemoveIncludingDashes- @ ferring-stiftung.de
/en/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/team/alexandra-kollmeier
eIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Helsinki Room HEL 110 Street Auf dem Campus 1a Post code / City 24943 Flensburg Institutions Name Institut für Erziehungswissenschaften Position W
/en/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/team/lotta-hellberg
eIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Helsinki Room HEL 109 Street Auf dem Campus 1a Post code / City 24943 Flensburg Institutions Name Institut für Erziehungswissenschaften Position W
/en/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/team/dr-sascha-kabel
/en/international/international-center/wer-wir-sind/yvonne-cropp
eIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Helsinki Room HEL 030 Street Auf dem Campus 1a Post code / City 24943 Flensburg Institutions Name International Center Position General Requests,
/en/about-euf/organization-and-structure/executive-university-board/vice-president-for-research/bastian-voigtmann
Bastian Voigtmann-Meising Listen Contact Phone +49 461 805 2861 Fax +49 461 805 952861 E-mail bastian.voigtmann -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Dublin Room DUB 207 St
/en/kunst/wer-wir-sind/mitarbeiterinnen-und-mitarbeiter/hauptamtlich-lehrende/manfred-blohm
Prof. Dr. Manfred Blohm Listen Contact E-mail blohm -PleaseRemoveIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Oslo Room OSL 531 Street Auf dem Campus 1 Post code / City 24943 Flensburg Institu
/en/dual-master-special-education/research/mathes-5-6/mathes-5-6
Während in den USA bereits seit den 1970er Jahren intensiv an sog. curriculum-based measurements (CBM; u. a. Deno, 1985, 2003; Fuchs, 2004) als eine Methode der formativen Diagnostik geforscht wird, ist das [...] ostik genutzt werden können, günstig wäre ein drei- bis viermaliger Einsatz in einem Schuljahr (u. a. Diehl & Hartke, 2012). Formative Schulleistungstests genügen testtheoretischen Gütekriterien und erfüllen [...] eIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Helsinki Room HEL 236 Street Auf dem Campus 1a Post code / City 24943 Flensburg Show details Pascal Kintscher pascal.kintscher -PleaseRemoveInclud
/en/dual-master-special-education/research/mathe-navi/mathe-navi
Friedrich. Parker, R. I, Vannest, K. J, & Davis, J. L. (2011). Effect size in single-case research: a review of nine nonoverlap techniques. Behavior Modification, 35 , 303-322. Parker, R. I, Vannest, K [...] eIncludingDashes- @ uni-flensburg.de Building Gebäude Helsinki Room HEL 236 Street Auf dem Campus 1a Post code / City 24943 Flensburg Show details back
/en/studyasyouare/studyasu-service-office/guidelines-and-templates-for-teaching
the documents to be fully accessible. As there are already a number of research-based instructions for the accessible development of documents, a list of further sources and materials is provided at the [...] formats. The guidelines created in the context of the project intend to provide a first overview as well as suggestions for a quick implementation. In addition to providing templates and guidelines, STUDYasU [...] Doetjes, G., Filk, C., Gillespie, A., Yearwood, T., & Abed Ibrahim, L. (under review). Digital-inclusive transformation and teacher preparedness in foreign language education—A bilateral German-Norwegian p