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s wurde in Vorbereitung der empirischen Untersuchung in Zusammenarbeit mit dem deutschen Markt-, Media- und Meinungsforschungsinstitut TNS Emnid eine Stichprobenziehung, sowohl auf Unternehmens- als auch [...] Syddansk Universitet, Grundtvigs Alle 150, 6400 Sønderborg 1 Generelle virksomhedsoplysninger Første del består af nedenstående spørgsmål omkring Deres virksomhed. Vi beder Dem venligst skrive med blokbogstaver
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/11-the-euro-isengaard.pdf
we argue that the monthly pattern of remaining and becoming concerned in 2002 is traceable back to media reports on price increases. For these reasons, future EMU member states should prepare their populations [...] euro increased. Attitude changes might therefore result in part from persuasive arguments in the media. Bem (1972) attributes changes in attitudes to a process of self-perception whereby people infer their [...] Seite 13 The third factor describing level of knowledge is Internet usage.10 Individuals using modern media are less concerned about the new currency than people not using the Internet. To provide an example
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/20-ml-survey-eus-febr09.pdf
students an Master of Business Administration. The other study programs („Latin American Studies“, „Media Studies“, „Gender Studies“, „English Linguistics“, „Ethics“, „Logistics“, „Economics“ and „Intercultural [...] answers) in a private enterprise and 22 percent (8 answers) in a regional administration. The mass media and other professions were named by 5 (2 answers) and 16 percent (6 answers) respectively. Fig. 10:
fileadmin/content/institute/iim/dokumente/forschung/discussion-papers/22-alternativloesungen-fuer-die-krise-der-eurozone-discussionpaper.pdf
(Microsoft Word - Alternativl\366sungen f\374r die Krise der Eurozone_DiscussionPaper) Krise der Eurozone – Was tun? Gerd Grözinger Discussion Paper Nr. 22, ISSN 1618-0798 | Internationales Institut f
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/intrapreneurship.pdf
expansion into new media.1 A specific feature of media products is their dual character: they are a combination of media and information (i.e. content) in the form of a marketable media product or service [...] using contexts in new media are quite different from those of existing media (e.g. younger user groups using the new media in a more lean-forward, interactive way compared to the old media). Special content [...] services within new media (e.g. Internet or mobile media) (Hass, 2006). This multiple utilization of content is today one of the most important applications of new media for established media enterprises and
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/targeting.pdf
Im Bereich der klassischen Medien helfen groß angelegte MarktMediaStudien wie die Allensbacher Werbeträgerana lyse (AWA) und die MediaAnalyse (MA) bei der Beantwor tung der Frage, welche psycho und [...] Planner“ ein eigenes TargetingSystem ent wickelt. Andere Vermarkter (z. B. InteractiveMedia und Axel Springer Media Impact) setzen in ihren Netzwerken Targe tingTechnologien von Dienstleistern wie nugg [...] soziales Umfeld auch in höherem Maße authentisch sind. Während die separate Klassifizierung als „Social Media Tar geting“ wohl übertrieben wäre, muss gleich wohl die große Relevanz von Targeting in sol chen
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/sesam-african-workshop-2008-final.pdf
due to intensified networking, display of workshop results in the SESAM community website and the media echo of this workshop, the number of highly qualified and motivated applicants from Africa for the
fileadmin/content/abteilungen/developing-countries/dokumente/downloads/alumni/yb-2014-eem-ppre.pdf
with BITKOM, the German Federal Association for Information Technology, Telecommunications and New Media, GIZ, the Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit, and DIW Berlin, the German Institute
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/diskussionsbeitraege/diskussionsbeitraege-002.pdf
fragung. Lübeck. http://www.lifeevents.de/media/pdf/1_Ergebnisveranstaltung/Nachhaltig-unterwegs_Praesentation-Nallinger.pdf http://www.lifeevents.de/media/pdf/1_Ergebnisveranstaltung/Nachhaltig-unte [...] nen 275 Universität Flensburg INTEGRIERTES KLIMASCHUTZKONZEPT FLENSBURG http://www.lifeevents.de/media/pdf/1_Ergebnisveranstaltung/Nac hhaltig-unterwegs_Praesentation-Nallinger.pdf Röhling et al. 2008
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/forschungsergebnisse/klimaschutzkonzept-nordkirche.pdf
aktiviert werden. Die Nordkirche (nicht klimabezogen) bietet neben Vernetzungen mit den genannten Social Media auf Ihrer Homepage auch einen Podcast („Godcast“) an. Die Klimakampagne könnte sich hier anschließen [...] Kirchenzeitung - Kirchen- zeitschrift - Hörfunk - Regionales Fernsehen - Homepage - Newsletter - Social Media - Konfirmanden- mappe (KfK) - Methodenmappe (IKG) - Broschüre „Klima- schutz in Nord- elbien“ (Kirchenamt) [...] Umweltausschuss, Partnerschafts- Ausschuss (Ehrenamtliche) Ehrenamtliche Klimaberater Webseite Social Media Webseite Newsletter Webseite Ökum. Arbeitsstellen (Partnerschaftsarbeit) Lokal- zeitungen Bauabteilung