fileadmin/content/fakultaeten/fakultaet-3/dokumente/unterlagen-konventssitzungen/2024-05-15/uebergreifende-ergebnisse-stukos-qm-2023-und-2024.pdf
EUF: Fakultätskonvente im Mai/Juni 2024, weitere Gremien und Anlässe Stabsstelle Qualitätsmanagement: Auswertung Teilstudiengangskonferenzen Lehrkräftebildung 2023/24 FrüSe 2023 BEG/BP, M.Ed. VEgt, Bi
fileadmin/content/fakultaeten/fakultaet-3/dokumente/unterlagen-konventssitzungen/2024-05-15/ergebnissammlung-workshop-kurzfassung-.pdf
Europa-Universität Flensburg, Fakultät III Strategie-Workshop I, 07.03.2024 Ergebnissammlung I. Synergien - Vergleichsweise breites Portfolio der Fakultät/Heterogenität als gute Ausgangsbedingung nutz
fileadmin/content/fakultaeten/fakultaet-3/dokumente/unterlagen-konventssitzungen/2024-05-15/20230614-satzung-fpo-leb-gs-2023.pdf
Fachprüfungsordnung (Satzung) der Europa-Universität Flensburg für den Lernbe- reich Europabildung in der Grundschule im Studiengang Lehramt an Grundschulen mit dem Abschluss Master of Education (FPO
/ices/projekte/social-transformation-conflicts/european-wasatia-graduate-school/wasatia-news
of cinema and its profound societal impact, addressing fundamental questions such as: What is Cinema? What is the relationship between cinema and society? Why do we watch what we watch? How does cinema [...] Resolution at Flensburg University is delighted to announce the arrival of its new cohort , consisting of thirteen international students. Planned Events: A welcome ceremony is planned for May 29, 2024, with [...] the event, Professor Wustenberg engaged with a paper titled "What Do We Mean by Rule of Law and What Is the Connection with Democracy?" presented by Sebastian Platon from the University of Bordeaux. Dr.
fileadmin/content/projekte/rv-phaenomenta/dokumente/downloads/plinz-geschmack-kommet-selten-allein.pdf
http://ccs.infospace.com/ClickHandler.ashx?du=http%3a%2f%2fwww.gesundheitsinformation.de%2findex.media.95d02a76b3d03d2980351867d1c7ceaav1.jpg&ru=http%3a%2f%2fwww.gesundheitsinformation.de%2findex.medi
fileadmin/content/portal/forschung/bilder/graduiertenzentrum/gleichstellungszukunftskonzept-2019-2025-final-final.pdf
Microsoft Word - Gleichstellungszukunftskonzept 2019-2025_final_final.docx 1 Gleichstellungszukunftskonzept 2019 - 2025 zur Antragstellung im Rahmen des Professorinnen-Programms III des Bundes und der
fileadmin/content/abteilungen/sonderpaed-psychologie/dokumente/downloads/lesetraining-fuer-jugendliche.pdf
MANUAL_US_02 Dr. Armin Castello Martina Göpfert Pädagogische Hochschule Heidelberg Institut für Sonderpädagogik Manual zur Förderung der Lesekompetenz für Jugendliche Herausgeber: Stiftung MedienKompe
fileadmin/content/institute/biat/dokumente/biat-mitteilungen/biat-mitteilungen-2024-17.pdf
Microsoft Word - biat-Mitteilungen Nr 17 Mai 2024 in Arbeit 1 Prof. Dr. Axel Grimm, Sprecher des Berufsbildungs- institutes Arbeit und Technik Foto: biat Mitteilungen Zur Begrüßung Liebe Leserinnen un
fileadmin/content/projekte/trilateral-graduate-school/dokumente/news/news-from-the-wasatia-graduate-school.pdf
of cinema and its profound societal impact, addressing fundamental questions such as: What is Cinema? What is the relationship between cinema and society? Why do we watch what we watch? How does cinema [...] the event, Professor Wustenberg engaged with a paper titled "What Do We Mean by Rule of Law and What Is the Connection with Democracy?" presented by Sebastian Platon from the University of Bordeaux. Dr. [...] Professor Loghlin will deliver a lecture titled "The Northern Ireland Good Friday Agreement: Peace, but is there Reconciliation?" This promises to be an insightful and thought-provoking session. Furthermore
/ices/projekte/social-transformation-conflicts/sexdiversity
approved. It is led by the University of Lübeck (Spokesperson: Professor Dr Olaf Hiort) with the participation of Prof. Dr. Anna Katharina Mangold (EUF, Department of European Law). The CRC is initially funded [...] promotes the human rights of persons with DSD and non-binary persons (de lege ferenda). The project is organised into three work packages that will run concurrently: (1) A qualitative interview study of