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ion zu vermitteln. Lehr-/ Lernformen: - Modulverantwortliche/r: Prof. Dr. Ulrich Glassmann, Prof. Dr. Claudius Gräbner-Radkowitsch, Prof. Dr. Marcel Smolka; verantwortlich für die Administration: Stud [...] und im Plenum vertreten. Lehr-/ Lernformen: Vorlesung, Übung Modulverantwortliche/r: Prof. Dr. Berthold Hass / Ass. Prof. Ph.d. Svend Hollensen (SDU) Teilnahmevoraussetzung: Keine Verwendbarkeit des Moduls: [...] g, Selbstständigkeit, Kritikfähigkeit Lehr-/ Lernformen: Vorlesung, Übung Modulverantwortliche/r: Prof. Dr. Thomas Behrends Teilnahmevoraussetzung: Keine Verwendbarkeit des Moduls: B.A. International
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ionsfähigkeit, Selbstwirksamkeit Lehr-/ Lernformen: Seminar Modulverantwortliche/r: Prof. Dr. Thomas Behrends, Prof. Dr. Tabea Scheel Teilnahmevoraussetzung: Keine Verwendbarkeit des Moduls: M.A. International [...] tenz: Wechselnd je nach Angebot. Lehr-/ Lernformen: Seminar Modulverantwortliche/r: Prof. Dr. Thomas Behrends, Prof. Dr. Tabea Scheel Teilnahmevoraussetzung: Keine Verwendbarkeit des Moduls: M.A. International [...] philosophy of science and are familiar with the typic al requirements of scientific work and can write short reports that meet these requirements. Methodological competence Students are able to critically reflect
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Danmark, Sønderborg Editors: Assistant Professor Susanne Gretzinger (University of Southern Denmark) Prof. Dr. Susanne Royer (University of Flensburg) Danish-German Research Paper No. 3: Germany’s Next Top [...] many objective measures of career achievement or occupational success. The attainment of a higher profes- sional status may also depend on non-cognitive skills. Following the theoretical approach of the [...] al career as more willing to take risks than employees who are not in a leadership position – in short: personality matters. Following the theoretical assumption that personality plays an important role