fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/forschungsergebnisse/klimaschutzkonzept-nordkirche.pdf
KIRCHE AUF DEM WEG ZUR CO₂- NEUTRALITÄT Integriertes Klimaschutzkonzept für die Evangelisch-Lutherische Kirche in Norddeutschland August 2012 Zentrum für nachhaltige Energiesysteme Universität Flensbu
fileadmin/content/abteilungen/ernaehrung/bilder/klimafood/materialseite-neu/ideenkiste/klimafood-ideenkiste-2024.04.10a-onlineversion-mit-titelseite.pdf
Startklar für eine nachhaltige Ernährungsbildung für alle IDEENKISTE Über die KlimaFood-Ideenkiste: Mit dieser vielseitigen Ideenkiste bringen Sie die Themen Ernährung, Gesundheit und Nachhaltigkeit k
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/gremien/dfg-fachkollegienwahl-2023/kandidierendenliste-dfg-fk-2023.pdf
DFG-Fachkollegienwahl 2023 Liste der Kandidierenden nach Redaktionsschluss am 10.09.2023 (gemäß § 7 Wahlordnung) Impressum: Fachkollegienwahl 2023 Stand: Redaktionsschluss Kandidierendenliste (10.09.2
fileadmin/content/projekte/partners-in-mobility/aktuell/jakisch-lehrkraeftegesundheit-und-englischunterricht.pdf
rules (setting up and enforcing appropriate rules) • managing the classroom climate (physical environment and emotional atmosphere) • managing the language used in class (foreign language and L1) 23 24
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/downloads/jakel-costellazioni-vii-lg-1-veroeffentlichungen.pdf
correct it, as well as when and in what form (cf. Allwright/Bailey 1991: 99-100). In the protected environment of the academic seminar, however, we can take our time to discuss the merits or drawbacks of individual
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jakel-costellazioni-vii-lg-1-veroeffentlichungen.pdf
crosspiece incongru- ency in the context of early EFL learning by German pupils. In a primary school environment, the following dialogue (4) is quite common: (4) T: “Where is your teacher?” – P: “Our teacher
fileadmin/content/institute/anglistik/dokumente/pdfs/jaekel/jaekel-olaf-flecc-24-06-2011.pdf
correct it, as well as when and in what form (cf. Allwright & Bailey 1991: 99-100). In the protected environment of the academic seminar, however, we can take our time to discuss the merits or drawbacks of individual
fileadmin/content/portal/international/dokumente/incomings/virtual-courses-ivsc/ivsc-race.pdf
IVSC e-course involves students in challenge-based learning in relation to one thematic area: environment, gender, race or inclusion. For each thematic strand, students identify a specific related challenge
fileadmin/content/portal/international/dokumente/incomings/virtual-courses-ivsc/ivsc-inclusion.pdf
fileadmin/content/portal/international/dokumente/incomings/virtual-courses-ivsc/ivsc-gender.pdf