fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/lveproven4.pdf
preparing for the course: 15 30 45 60 75 90 > 90 I attended class: Never Seldon Occasionally Often Always Gender Male Female Divers No answer Semester 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ≥10 Overall, I would grade this course as
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/lveprosen4.pdf
agree During class, the amount of time spending on discussion is sufficient. 15 30 45 60 75 90 > 90 Gender Male Female Divers No answer Semester 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ≥10 Overall, I would grade this course as
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/lveergvenh.pdf
Gender Male Femal Divers No answer Semester 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ≥10 LVE for lectures (teaching outcome oriented) Mark as shown: Please use a ball-point pen or a thin felt tip. This form will be processed [...] learned more about my own attitudes (regarding democracy, science and academics, media, disability, gender, cultural/socio-economic background of people). In this course, I learned to apply knowledge and
fileadmin/content/spezial-einrichtungen/qualitaetsmanagement/evaluation/lve-muster/lveergsenh.pdf
Gender Male Femal Divers No answer Semester 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ≥10 LVE for seminars (teaching outcome oriented) Mark as shown: Please use a ball-point pen or a thin felt tip. This form will be processed [...] learned more about my own attitudes (regarding democracy, science and academics, media, disability, gender, cultural/socio-economic background of people). In this course, I learned to apply knowledge and
fileadmin/content/seminare/soziologie/dokumente/klarissatxt/lueg-symbolische-macht-2016.pdf
als Ausgrenzung nicht wahr- genommen wird. Ein Seminarleiter, der den Studierenden mit fremd klin- gendem Nachnamen aufgrund eines unterstellten Kulturdefizits besonders fördert, wird sich keiner Schuld
fileadmin/content/seminare/geschichte/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/lotto-kusche-siedlungexperten.pdf
Orient. WR: Unklar/keine Infos/zu jung, Bruch 1945: Kontinuierlich integriert, Quellendichte: Befriedi- gend. 104 Schellbach, Rudolf Richard Oskar Heinrich Ernst, geb. am 26.11.1901, U.-Gruppe: Siedlungsexperten
fileadmin/content/seminare/geschichte/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/lotto-kusche-psd.pdf
gewesen war. Um zielgerichtet nach archivalischen Überlieferungen zu recherchieren, mussten zwin- gend weitere personenbezogenen Angaben recherchiert werden. 37 Einschlägig zum Thema: Scharffenberg: Sieg
fileadmin/content/seminare/geschichte/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/lotto-kusche-flensburger-kommualpolitik.pdf
tisch/republikanisch (USPD, SPD, DDP, Z), Bruch 1945: Kontinuierlich integriert, Quellendichte: Befriedi- gend. 59 Karl, Dr. Richard Hermann, geb. am 06.09.1918, U.-Gruppe: Flensburg Ratsversammlung 1948; Flensburg [...] Orient. WR: Unklar/keine Infos/zu jung, Bruch 1945: Kontinuierlich integriert, Quellendichte: Befriedi- gend. 63 Vgl. Pust: 35 Jahre (Anm. 12), S. 3. 64 Vgl. CDU-Kreisverband Flensburg: 50 Jahre (Anm. 12), S
fileadmin/content/seminare/geschichte/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/lotto-kusche-deportation.pdf
regionalen und überre gionalen Archiven ermittelt worden. 21 Folgenden Fragestellungen will der vorlie gende Artikel nachgehen: Was ist in Erfahrung zu bringen, über die Schleswiger Sinti, die am 16. Mai 1940
fileadmin/content/studiengaenge/eucs/bilder/2024/list-of-eucs-supervisors-2024-1.pdf
Law Feminist Legal Studies / Legal Gender Studies Legal Theory and Philosophy History of Public Law List of EUCS Potential Thesis Supervisors 3 Dr. Lara Minkus Gender Stratification and social inequality [...] European Media Studies Border Studies Locative media / Geo-Media Gender Media Dr. Stefan Wallaschek Political Communication Digital/Social Media Gender politics and policy European Politics Solidarity Research [...] inequality Lara Hoeren Topics in Comparative Political Economy Family Policy European Labour Markets (Gender Inequality) Dr. Andreas Junk The Role of Models in the Natural Sciences Research Traditions in the