/ices/termine/event/social-media-use-of-parliamentarians-stefan-wallaschek
hybrid form: we will meet in-person in RIGA 601, but also provide the possibility to participate via Webex . Please ask for the link, thanks. For organizational issues we will use the online platform Basecamp [...] burg.de A short tutorial in PDF form is provided in the documents section of Basecamp. Goal of the Research Atelier The Research Atelier is meant to serve as a platform where early-stage researchers get [...] feedback on open questions during the Atelier. Moreover, you are encouraged to circulate this information alongside an invitation to join to all early-career researchers that you think might be interested
/ices/termine/event/opening-session
/ices/termine/event/democracy-between-integration-and-disintegration-a-grimmel
/zfl/kalender-des-zfl/event/global-goals-und-deren-einbindung-im-englischunterricht
Orientierung. Anmeldung bis zum 12.06.2024 unter der Formix-Veranstaltungsnummer EUL0412 . Formix ist die Veranstaltungsdatenbank des IQSH. Um sich in Formix zu einer Veranstaltung anmelden zu können, muss [...] Gymnasiallehrerin für die Fächer Englisch, Deutsch und Darstellendes Spiel, war in verschiedenen Schulformen mit und ohne gymnasiale Oberstufe sowie an Universitäten in Deutschland, England, Neuseeland und [...] funktioniert, entnehmen Sie bitte dieser Anleitung . Sollten Sie Probleme oder Fragen zur Anmeldung in Formix haben, wenden Sie sich bitte an zfl-veranstaltungen@uni-flensburg.de .
/ices/termine/event/diversion-in-post-secondary-educational-transitions-1-1
/ices/termine/event/regional-provision-of-early-childhood-education-and-care
the online platform Basecamp. In case you have not yet received an invitation, please contact Claudius via email: claudius.graebner-radkowitsch@uni-flensburg.de A short tutorial in PDF form is provided [...] join us for a coffee afterwards, and/or a lunch before. Technically, the meeting will take a hybrid form: we will meet in-person in RIGA 601, but also provide the possibility to participate via Webex via [...] documents section of Basecamp. Goal of the Research Atelier The Research Atelier is meant to serve as a platform where early-stage researchers get constructive feedback on their work. This means that it is not
/ices/termine/event/hiking-europe-since-the-19th-century-1
fileadmin/content/abteilungen/marketing/dokumente/pdfs/intrapreneurship.pdf
of media and information (i.e. content) in the form of a marketable media product or service (Hass, 2002: 18). The actual core utility of the media product derives from the information content (say, stock [...] important theme in the current transformation of the media industry is the transition to digital, non- physical production and distribution of information: Whereas traditional information was clearly and firmly [...] of new forms of content distribution rather than the creation of new forms of content (Picard, 2000: 60). As Compaine (1981: 135) had already stated some thirty years ago: Changing information technologies
/zfl/kalender-des-zfl/event/musik-im-kontext-sichtbar-machen-augmented-reality-parcours
besprochen wird. Anmeldung bis zum 02.01.2025 unter der Formix-Veranstaltungsnummer MUS0608 . Formix ist die Veranstaltungsdatenbank des IQSH. Um sich in Formix zu einer Veranstaltung anmelden zu können, muss [...] funktioniert, entnehmen Sie bitte dieser Anleitung . Sollten Sie Probleme oder Fragen zur Anmeldung in Formix haben, wenden Sie sich bitte an zfl-veranstaltungen@uni-flensburg.de .
fileadmin/content/portal/die-universitaet/dokumente/po-studiengaenge/master-of-education/gemeinschaftsschulen/2023/modulkataloge-frse/mk-mage-fpo2023-evr.pdf
ben. Dies gilt beispiels- weise für den empfohlenen Studienverlauf, Modultitel, Veranstaltungsformen oder Prüfungsformen, die in der Prüfungs- und Studienordnung verbindlich geregelt sind. Andere Bestimmungen [...] Bestimmungen wiederum sind allein im Modulkatalog verankert. Dies gilt beispielsweise für die Lehr-/Lernformen, Kompetenz- zielbeschreibungen oder Modulverantwortung. Im Zweifelsfall, sofern etwa die im M [...] vertreten, Kritik annehmen, Unterrichtskon- zepte anderer kritisch und konstruktiv reflektieren. Lehr-/ Lernformen: Gruppenarbeit, moderierte Diskussion, Selbsterfahrung Modulverantwortliche/r: StRn Anke Marquardt