fileadmin/content/zentren/zebuss/dokumente/projekte/preliminary-program-childrenfuture.pdf
Eshun (Ghana): It’s Fashionable: Children’s per- ceptions of the influence of language use on Social Media Networks on their Academic language. 12.30-13.00 Kweku Esia-Donkoh (Ghana): Childhood and Study Habits:
fileadmin/content/abteilungen/psychologie/pdf-dateien/final-program-childrenfuture2017.pdf
/book-fairs-project/archive/leipzig-book-fair/romania-2018
Minderheiten. Leipziger Buchmesse, 15.-18.03.2018, Berlin: traduki (booklet). Press Print & Online Media (Selection) Adameșteanu, Gabriela, "După Tîrgul de Carte de la Leipzig", in: Dilema veche , 736, 29
fileadmin/content/abteilungen/daf-daz/dokumente/personal/julia/verzeichnis-publikationen-homepage-ricartbrede-17-02-22.pdf
Sprachförderung für Vorschulkinder“. Pädagogische Hochschule Weingarten; http://www.sagmalwas-bw.de/media/WiBe%201/pdf/PH-Weingarten_Abschlussbericht_ 2010.pdf, 31.01.2011 [zusammen mit Gasteiger-Klicpera
/trilateral-graduate-school/kandidaten
continued his studies at the same university, enrolling in a Master's program in Culture, Language, and Media. This program equipped him with critical thinking and research skills. Amer also gained practical
fileadmin/content/seminare/soziologie/dokumente/downloads/european-union-politics-2016-fernandez-1465116516633536.pdf
ly, news media use fosters a sense of identity because news media are cultural products representing the society to which they refer (Anderson, 2006). Similarly, domestic use of foreign media helps people [...] non-physical types of mobility; the latter category includes activities like consuming international media, or having contact with people from other countries. Since most people are ‘stayers’ (Favell and Recchi [...] attitudinal stability of citizens with higher levels of education. In Deutsch’s model, DBTAs like foreign media use, cross-border Internet pur- chases and domestic interactions with foreigners from other EU countries
fileadmin/content/institute/biat/dokumente/biat-mitteilungen/biat-mitteilungen-2023-16.pdf
Kooperati- on mit Hochschulen in Schleswig-Holstein, TP2: Ko- operation mit weiterführenden Schulen, TP3: Media- thek plus berufliche Bildung) konnten während der Projektlaufzeit, trotz Corona-Pandemie und Elternzei-
/nec/ueber-uns/personen/doktorandinnen-doktoranden/daniela-hadem-kaelber/dissertationsprojekt-daniela-hadem-kaelber
nutzen die Aktivisten häufig soziale Netzwerke, sowohl herkömmlicher Art als auch in Form von social media. Das Phänomen des öffentlichen Gärtnerns inmitten der Großstadt steht in direkter Verbindung zu A
/eucs/de/programmaufbau/by-fields
680108100: Art Vorlesung (2 SWS) max. Gruppengröße: 80 680108200: Media Vorlesung (2 SWS) max. Gruppengröße: 80 680108300: Tutorial Art and Media Übung (2 SWS) max. Gruppengröße: 40 680108500 : Modulprüfung [...] textuelle und multimodale Analyse von z.B. politischen Dokumenten, Zeitungsberichten oder Social Media-Diskursen sowie grundlegende statistische Verfahren umfassen. Die Studierenden lernen, eine individuelle
fileadmin/content/portal/international/erfahrungsberichte/griechenland/2020-21-panteion-1.pdf
Do you have any tips on how this can be achieved? Erasmus-Students generally form groups on social media and via those organize meetings. My friends outside the university I actually just met in the streets