/es/forschung/abgeschlossene-forschungsprojekte
Making with Movable Layout Technique The "Training Room Program" in German Schools: A critical Program Evaluation How a Practitioner Thinks in Action: Shaping Pedagogical and Didactic Strategies for Students [...] Students with Emotional and Behavioral Difficulties through Textual Analysis of a Teacher´s Journal How Transatlantic Workshops and Field Trips Can Make German-American University-Partnerships an Active Learning [...] Education Cultures and Teacher Perspectives Professional Growth through Guided Autobiographical Reflection: A Case Study from Pre-Service Teacher Education The Long Struggle to Turn around an Inhumane, Corrupt
/geschichte/forschung/abgeschlossene-forschungsprojekte
lesbian history needs to be reframed under a queer lens and understood in a global perspective. Following the journey of the Pink Triangle and its many iterations, A Badge of Injury pinpoints the roles of [...] 12.2021 Verantwortlich: Astrid Schwabe Projekt öffnen A Badge of Injury: The Pink Triangle as Global Symbol of Memory (Abgeschlossen) The project is a contribution to both the fields of queer and global [...] Atlantic. Provincializing Euro-American queer history, it illustrates how a history of concepts which encompasses the visual offers a greater depth of analysis of the transfer of ideas across regions than
/medienmanagement/qualifikationsarbeiten/masterarbeiten/abgeschlossene-masterarbeiten
Unternehmen auf Facebook und Twitter (Jan-Christian Mahrt) Consumer Perceptions of LGBT Marketing: A Quantitative Analysis based on Selected Communication Campaigns (Katrin Gaab) Vernetzte Einkaufserlebnisse
/schulpaedagogik/forschung/professur-schulpaedagogik/abgeschlossene-projekte
DFG-Projekt zur Schulprogrammarbeit: Innere Schulreform durch Kriseninduktion? Laufzeit: 01.01.2002 - 31.12.2003 Projektleitung: Prof. Dr. Marion Pollmanns Inhalt: Die Analyse aktueller Entwicklungen
/schulpaedagogik/forschung/professur-fuer-theorie-der-bildung-des-lehrens-und-lernens/abgeschlossene-projekte
PeBS
/sp/forschung-1/abgeschlossene-projekte
zurück
/eum/forschung/abgeschlossene-projekte
(Internet), ISSN: 2192-4597, November 2015 Nr. 5 - A 100% renewable Barbados and lower energy bills Hohmeyer, Olav: A 100% renewable Barbados and lower energy bills A plan to change Barbados’ power supply to 100% [...] 2192-4597, März 2019 Nr. 9 - A Plan to Change the Seychelles' Power Supply to 100% Renewables, its Costs and its Possible Benefits. Report 1: Praslin and La Digue Hohmeyer, Olav: A Plan to Change the Seychelles' [...] ISSN: 2192-4597, März 2017 Nr. 8 - A Plan to Change the Seychelles' Power Supply to 100% Renewables, its Costs and its Possible Benefits. Report 2: Mahé Hohmeyer, Olav: A Plan to Change the Seychelles' Power
/cpe/forschung/abgeschlossene-projekte
Abgeschlossene Projekte Vorlesen Exzellenzcluster-Projekt (2015 - 2017) Exzellenzcluster-Projekt (2015 - 2017) Prof. Dr. Ulrich Glassmann Die Forschungsfrage des Projektes lautet: Welchen Einfluss hat
/ipe/projekte-netzwerke-publikationen-tagungen/abgeschlossene-projekte-frau-prof-dr-diehl
Abgeschlossene Projekte Vorlesen Modellprojekt „Inklusive Bildung“, Stiftung Drachensee
/biologie/arbeitsgruppe-stiegel/team/stephanie-stiegel/abgeschlossene-projekte
Abgeschlossene Projekte Vorlesen "Your Goal – Your Action" (YGYA) ist ein Bildungs- und Beratungsangebot des Green Office der Universität Hildesheim, das Studierende bei der Entwicklung und Durchführu