/ices/ices-research-school/qualification-opportunities/vergangene-veranstaltungen/research-atelier-im-hese-23-24
the possibility of feedback, you should aim to give a presentation of no more than 30 minutes, better 20. Also, keep in mind that we are an interdisciplinary group, and you might need to explain disciplinary
/die-universitaet/organisation-und-struktur/fakultaeten/gemeinsamer-ausschuss-fuer-lehrerinnen-und-lehrerbildung-gafl
le Mitglieder 21. Juni 2023 bis 20. Juni 2025 Mitglieder des wissenschaftlichen Diensts 21. Juni 2023 bis 20. Juni 2025 Studentische Mitglieder 21. Juni 2024 bis zum 20. Juni 2025 Mitglieder Gruppe Name
/ices/termine/abgeschlossene-veranstaltungen/ices-information-events/infoveranstaltung-fuer-promovierende-2024
Info Event for PhD researchers Vorlesen You are cordially invited to our Info-Event for EUF-PhD students taking place Wednesday, 21.02.2024 12:00 - 13:00 Uhr Online only The info event is intended to
/die-universitaet/organisation-und-struktur/praesidium/kanzlerin/stephanie-brady
Stephanie Brady Vorlesen Kontakt Telefon +49 461 805 2804 Fax +49 461 805 2799 E-Mail stephanie.brady -TextEinschliesslichBindestricheBitteEntfernen- @ uni-flensburg.de Gebäude Gebäude Dublin Raum DUB
/studyasyouare/barriere-sensible-lehre-gewusst-wie/virtueller-rundgang
/es/forschung/abgeschlossene-forschungsprojekte/the-long-struggle
The Long Struggle to Turn around an Inhumane, Corrupt, Paramilitary School Specialized for Students with Emotional and Behavioral Difficulties Vorlesen This case study examines a series of events that
/es/forschung/abgeschlossene-forschungsprojekte/implementing-school-wide-positive-behavioral-interventions-and-supports-pbis
Implementing School-Wide Positive Behavioral Interventions and Supports (PBIS) in German Schools: The Challenge of Knowledge Politics, Education Cultures and Teacher Perspectives Vorlesen Lässt sich `
/es/forschung/abgeschlossene-forschungsprojekte
Liste der abgeschlossenen Forschungsprojekte Vorlesen The Metropolis of Berlin: Urban Spaces, Cultural Mapping and Innovative Learning Cultures Förderung von Kindern und Jugendlichen mit hoher Lernmot
/es/forschung/abgeschlossene-forschungsprojekte/a-case-study-from-pre-service-teacher-education
Professional Growth through Guided Autobiographical Reflection: A Case Study from Pre-Service Teacher Education Vorlesen A growing body of theoretical, anecdotal, and empirical research describes the
/es/forschung/abgeschlossene-forschungsprojekte/exploring-the-personal-life-story-and-family-history
Exploring the Personal Life Story and Family History: Results from an Inter-generational Narrative Learning Project with Older Adults in South Westphalia Vorlesen Using qualitative interviews, focus g