fileadmin/content/portal/international/erfahrungsberichte/finnland/2020-21-aboakademi-1.pdf
as a place to stay. EXPERIENCE REPORT ON SEMESTER ABROAD 3. Photos Finally, you can upload photos here, which visualize/represent your stay abroad well. If necessary, add a description. The following questions
fileadmin/content/portal/international/erfahrungsberichte/norwegen/2021-22-bergen-1.pdf
playig board games 😊 EXPERIENCE REPORT ON SEMESTER ABROAD 3. Photos Finally, you can upload photos here, which visualize/represent your stay abroad well. If necessary, add a description. The following questions
fileadmin/content/seminare/medienbildung/bilder/digin-bilder/poster/tpiii-poster-edtech.pdf
SuS außerhalb der Klassengemeinschaft für den M und D. Vor allem im D leiten sie sich eigenständig her, warum einige exklusiv beschult werden müssen: Das sind „die Förderkinder“; SuS mit „Lernschwäche“
fileadmin/content/abteilungen/industrial/dokumente/downloads/veroeffentlichungen/diskussionsbeitraege/znes-discussionpapers-007-benefit-of-climate-protection.pdf
much higher the costs are in contrast to a baseline development without climate protection measures. Here, the costs for pervasive climate protection measures under scenario RCP2.6, pertaining to a greenhouse [...] tonne of carbon. The impact of the alleged “discounting” of future damage costs becomes very distinct here. The values reach 585 US$/t C for a time preference rate of 0 %, while they decrease to 40 US$/t C [...] area of effects of a diminished agricultural production on feeding the world and hunger in the world. Here, however, he varies the possible “discounting” of future climate damages between 0 and 10 %. Since
fileadmin/content/abteilungen/ernaehrung/bilder/konsumalpha/material-for-download/18-contracts-easily-understood.pdf
and basic education courses, family education centres and similar contexts. The materials presented here are part of a larger collection of materials with over 200 worksheets and other contents, which can [...] computer on the phone Level 3-4 28 Game Instructions for Teachers: Memory This classic game is available here in four variants that allow for performance- differentiated learning and playful learning according [...] two cards, reads them aloud and shows them to the other players. Each person may only read out his/her own terms. This is to ensure that all learners are reading independently. If the revealed picture and
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/zip/zip-de/zip-merian.zip
Marrel (1614 - 1681), der bereits drei Kin- der hatte. Er malte Stillleben, stellte Kupfersti- che her und war Kunsthändler. Ihr Stiefvater bemerkte schon früh Marias Zeichentalent und unterrichtete sie [...] Merian, naturalist and artist (1647-1717): a commemoration on the occasion of the 350th anniversary of her birth. Archieves of Natural History 1999, 26 (1): 1-18. Kay Etheridge, Maria Sibylla Merian: The first [...] angenommen – Kunden-geschmack angepasst wurden. So gab Meri-ans Vater ein Blumenbuch eigenständig her-aus, wie es auch Sibylla in An- lehnung daran später tun sollte. Diese Werke wa- ren nicht nur zur
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/biografien/biografien-deu/rutherford-biografie-de.pdf
James und Martha Rutherford in die Welt setzten. Sein Vater stellte zum einen Räder für Pferdewagen her, und arbeitete außerdem als Ingenieur. Im Gegensatz dazu arbeitete seine Mut- ter als Englischlehrerin
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-deu/lavoisiermasse-story-de.pdf
Aufspaltung umge- kehrt werden kann.“ „Was meinst du mit ‚um- kehren‘?“, fragte Marie. „Naja, wir haben her- ausgefunden, dass Wasser in oxygène und in brennbare Luft zerlegt werden kann. Außer- dem wissen wir
https://www.science-story-telling.eu/fileadmin/content/projekte/storytelling/geschichten/geschichten-deu/lind-story-de.pdf
klar, dass Nahrungsmittel wie Fisch und Käse schnell schimmeln und verderben; also musste ein Ersatz her. Nach einer Weile auf See schien es, als wür- den zahlreiche Seemänner der Krankheit früher oder später
fileadmin/content/portal/forschung/dokumente/foref/foref-sonstige-dateien/sp-strukturierung-der-forschungsfoerderung-an-der-euf-2021-06-29.pdf
unterschiedlichen Förderorten (z.B. Ausschüsse, Forschungszentren, Forschungsreferat, Gleichstellung, ZWW) her systematisch strukturiert ist. Eine differenzierte fachspezifische Forschungs- und Nachwuchsförderung