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sich bringen oder als Puffer für Stressoren wirken. Background: Adolescents and young adults are often called the generation of the future. Despite they are considered to be important for the society as [...] this age band. Although many of these health effects are not primarily life-threatening, but they often restrict the social functioning, well-being and educational success of young people and influence
/tagung-praxeologie/keynotes
considers the Lave & Wenger idea that learning is coming to participate in practices. This idea is often taken as an alternative to the traditional idea that learning is acquiring knowledge. I argue that
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Netzwerken, die nicht zwingend eine einheitliche Branchen- zugehörigkeit haben, zugute, dass Innovation oft gerade aus Heterogenität entsteht. Das vorliegende Buch hat das Ziel, zumindest einen Teil dieses
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ß bereits über dem Gewinnmaximum liegt, wird die Anzeigen-Auflagen-Spirale in diesem Falle nur so oft durchlaufen, bis die resultierenden Gewinne unter das Anspruchsniveau der Eigentümer sinken und weitere
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Dateien 4 Qualitätsstufen 2 Qualitätsstufen Titel mehrfach downloaden beliebig oft 5-mal beliebig oft 6-mal beliebig oft Eigene Software obligatorisch optional - - - Technischer Schutz DRM Wasserzeichen
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creation and aggregation. Furthermore, the new media products—though the content is different—are often marketed as extensions of the established brand names. Since brand names are important in order to [...] content in various formats (text, pictures etc.) is stored in a central content repository, most often using some definition derived from the Extensible Markup Language (XML). With XML, it is possible [...] new media to a varying degree. Advertisements that depend mainly on emotional impact and reach are often better suited for traditional media whereas sales-oriented advertising benefits from the opportunity
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14 MedienWirtschaft 2/2011 Jens Frieling, M.A. Universität Flensburg Internationales Institut für Management Professur für Allg. Betriebswirtschafts- lehre, insbes. Medienmanagement und Marketing E-Ma
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MedienWirtschaft 1/2011 Praxisforum Prof. Dr. Berthold H. Hass Professur für Allgemeine Betriebswirt schaftslehre, insb. Medienmanagement und Marketing, Universität Flensburg berthold.hass@uni-flensb
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HUMBOLDT-UNIVERSITÄT ZU BERLIN WIRTSCHAFTSWISSENSCHAFTLICHE FAKULTÄT DISCUSSION PAPER - ECONOMICS SERIES - 115 “Risikobereitschaft” und “Gewissen” als Determinanten für kooperatives Verhalten im Gefan
/startseite-des-intranets/aktuelles/zusammenfassender-intranet-kalender/event/das-doppelte-gesicht-europas
technokratisch-funktionalistischen Mr. Hyde, das ist seine Ausgangsthese. Die Entwicklung der EU wird oft als Verfallsgeschichte erzählt: Aus einem visionären Projekt wurde ein technokratisches Monstrum;