/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/parker-geoff-dr/vita
Vita Vorlesen Geoff Parker holds an MA in Philosophy and English Literature from the University of Edinburgh and a DPhil in Literature with Philosophy & Sociology from the Universität Flensburg. He ta
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/parker-geoff-dr/publications
at Work', in: Edinburgh Review, Edinburgh 1988 Geoff Parker (review): Annie Cohen-Solal, Sartre - A Life, Cape: London 1987, in: The Scotsman Weekend. September 1987 Geoff Parker (review): René Wellek, History
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/machat-sibylle-dr/teaching
Teaching Vorlesen Teaching Areas American Culture American History American Literature since the 19th Century Business Studies for Culture-Language-Media Students (Cultural Aspects of Management etc)
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/machat-sibylle-dr/research
Research Vorlesen Research Interests World and Society Structures in Post-Disaster Fiction The Depictions of Religion and Science in the American Novel Cultural Studies in the 21st Century The Iconic
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/machat-sibylle-dr/vita
England. 1998 Abitur, Lessing Gymnasium Mannheim, Germany. -- Since October 2020, Dr. Sibylle Machat is treasurer of the European Association for the Study of Literature, Culture and the Environment (EASLCE)
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/machat-sibylle-dr/publications
Publications Vorlesen Carstensen-Egwuom, Inken; Machat, Sibylle. "Globales Lernen als Lernbereich im M.Ed. Grundschule an der Europa-Universität Flensburg: Ein Erfahrungsbericht". ZEP : Zeitschrift fü
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/ehemalige/default-91ce983a19/presentations
King's College, London, England 07/06/2012 "When sperm types are offensive linemen, and an electron is Jake, your old friend: Deliberate metaphor as a tool for teaching scientific concepts in college lectures
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/ehemalige/default-91ce983a19/research
analysis) focuses on the recent concept of deliberate metaphor (Steen 2008, 2010, 2015, 2017), but is still rooted in Conceptual Metaphor Theory (Lakoff & Johnson 1980). By combining cognitive and discourse
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/ehemalige/default-91ce983a19/publications
Thesis) Weitere Informationen Contributions to Journals and Edited Volumes 2020 "THE BRAIN IS A COMPUTER AND THE MIND IS ITS PROGRAM: Following a metaphor’s path from its birth to teaching philosophy decades
/englisch/wer-wir-sind/die-mitglieder-des-instituts/ehemalige/default-91ce983a19/vita
Vita Vorlesen Persönliche Daten Geboren 1983 in Rüsselsheim Ausbildung und Tätigkeiten 2003 Staatlich geprüfte Sozialpädagogische Assistentin 2005 Allgemeine Hochschulreife 2005 - 2008 Studium der Ver