/sp/forschung-1/attribution
Depression, school performance, and the veridicality of perceived grades and causal attributions. Personality and Social Psychology Bulletin , 28 , 1441–1449. https://doi.org/10.1177/014616702236875 Gladstone [...] K., & Bailey, S. (1986). Attributional style in depression: a meta-analytic review. Journal of personality and social psychology , 50 , 974–991. https://doi.org/10.1037//0022-3514.50.5.974 Weiner, B. (1986):
/ices/projekte/social-transformation-conflicts/european-wasatia-graduate-school/wasatia-news
dans l'Ordre des Palmes Académiques by the French government. Beyond academia, Professor Loughlin's personal journey, from his time as a soldier to his experience in a Cistercian monastery, informs his exploration
/sams/wer-wir-sind/ehemalige-mitarbeitende/martina-dieckhoff
from School to Vocational Training in Germany . Educational Credentials, Cognitive Abilities or Personality?". In: European Societies, Vol. 13, No. 1, S. 69-91. Dieckhoff, Martina/Steiber, Nadia (2011):
/ices/projekte/social-transformation-conflicts/european-wasatia-graduate-school
order to raise awareness of the German history during Nazism and the culture of remembrance. 4. Intrapersonal reconciliation Concerning the politics of the past, confrontation with one's own—often traumatic—past
/die-universitaet/organisation-und-struktur/verwaltung-und-stabsstellen/personal/nadine-trautmann
Raum DUB 102 Straße Campusallee 3 PLZ / Stadt 24943 Flensburg Institutionen Name Abteilung IV - Personal Funktion Sachbearbeitung
/die-universitaet/organisation-und-struktur/hochschulrat/europa-preis-der-euf/europa-preis-2021
statement, and fictional, but it does point to a certain truth, that the law is not a rigid, depersonalised, abstract thing but rather subject to the imprint of people, of politics and of the cultural [...] modern documents and very much alive, alive, alive. My work is also influenced by my very strong personal belief of the EU being a force for good in the world and therefore If I were to sum up my work using
/forschung/wissenstransfer/lehre-und-weiterbildung
er Praxiserfahrung und gesellschaftlichem Engagement. Details siehe Abt. Personal und Organisation Details siehe Abt. Personal und Organisation Transformative Projekte Transformative Projekte Auf Basis
/erziehungswissenschaften/wer-wir-sind/personen-2/wischmann-anke-prof-dr/bildungslandschaften
Eckpunkte und pädagogische Handlungsprämissen für strukturierte Kooperationen des pädagogischen Personals zu ermitteln. Des Weiteren wird der Frage nachgegangen, in welchem Verhältnis der Bildungsbegriff
- Diese Seite in anderen Bereichen
-
/iim/institut/forschungsschwerpunkte
mit regionalen Clustern sowie die Untersuchung der Entstehungs- und Wirkungszusammenhänge personalwirtschaftlicher Funktionserfüllung in Klein- und Mittelbetrieben. Wichtige Veröffentlichungen: Behrends [...] Professional Service Firms. Management Revue 18 (1), 55-74. Behrends, T./ Martin, A. (2006): Personalarbeit in Klein- und Mittelbetrieben: Empirische Befunde und Ansatzpunkte zu ihrer theoretischen Erklärung
/studium-lehre/studienangebot/lehramt/berufsbildende-und-berufliche-schulen/master-of-vocational-education/med-m-voc-ed-ernaehrungs-und-hauswirtschaftswissenschaft
besteht die Möglichkeit als Berufspädagoge in der beruflichen Aus- und Weiterbildung oder im Personalmanagement in Betrieben, Verbänden, Kammern oder Gewerkschaften zu arbeiten. Promotion Mit dem Studie